Special Guests

wtorek, 23 marca 2010

Jesteście wspaniałe (-li? :-)!

Po pierwsze - BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ, że zaglądacie, że się odzywacie i ZOSTAJECIE. Zaledwie 26 postów i 47 Stałych Gości to dla mnie prawdziwy rekord i wyróżnienie! Jak zakładałam bloga, zastanawiałam się, czy po roku będzie mnie choć jedna osoba stale odwiedzała. A tu tak niewiarygodne zaskoczenie. I radość - że nie piszę tylko dla siebie i że moje posty nie znikają zapomniane w sieci, a jeszcze ktoś je czyta i czasami mu się nawet coś podoba.

Szyję całkiem sporo, kupiłam ostatnio cuuudowne materiały, ale na robienie zdjęć nie mam już czasu. Gdyby fotki samoczynnie przelatywały na blog, posty byłyby codziennie :-) Ale jak ja mam tu Wam pisać o uroczym zielonym materiale w białe domki (i jego odwrotnej wersji) BEZ zdjęcia? I o kosmetyczkach w nietypowych kształtach bez przedstawienia ich? Chyba przesunę sobie pobódkę z 05:50 na 05:10 i wtedy nadrobię zaległości. Skrzydeł dodajecie i tyle! Zatem jutro planowana sesja o świcie.

Pozdrawiam Was cała w skowronkach
aga

PS Duditko - bardzo dziękuję za wyróżnienie!

2 komentarze:

  1. Zaglądam, zostaję ... obiecuję więcej komentować. Sama sobie to obiecuję, bo wiem, jak wspaniale jest czuć, że nie piszemy w nicość. Pozdrawiam Sil

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ago! To taki zabiegany, przedświąteczny czas. Ale mam nadzieję, że jak minie, to zobaczymy i lampę i kosmetyczki no i ten materiał w domki! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zostawiasz po sobie ślad :-)