Special Guests

wtorek, 3 sierpnia 2010

Torba powędruje do...

Wpadłam tylko na chwilkę, żeby nie trzymać Was w niepewności. Odsiałam podwójne wpisy, dodałam na koniec osoby, które napisały na maila, bo nie mogły zostawić komentarza
aaaaand theeeeee wiiiiiinner isssssssss...


czyli psianka. Gratuluję serdecznie i proszę o maila z adresem, pod który ma powędrować torba z magnesami. Na informację będę czekać do soboty wieczór - jeśli zwyciężczyni się nie zgłosi (bo np. torba przestała się podbać), losujemy raz jeszcze! :-)
Dziękuję wszystkim za udział. Poznałam wiele wspaniałych miejsc, ale nie mogłam zostawić po sobie śladu, bo ostatni miesiąc był cały czas w biegu. Mam nadzieję, że sierpień da odetchnąć (choć póki co się nie zapowiada..).

A! I straaaaasznie się cieszę, że domki wygrały w wyzwaniu!!! Jupi! I hurra! BUDUJĄCE :-D

pozdrowienia
aga

16 komentarzy:

  1. Gratuluję i szalenie zazdroszczę Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,iºam Raul from Madrid,Spain,you did a nice job with this website,i like your articles and you photos,i will visit you again soon to see the new post,maybe you want to visit some of my sites
    Nehoiu online ,Nehoiu is a beautiful town in Romania, Marketing This is one of my bussines, Asesinos seriales ,this is a blog about serial killers, Directorio web SEO ,this is a free but with reciprocal link web directories where you can submit you sites,i hope you will find it usefull.bye bye

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja gratuluje zwyciężczyni i niestety nic na to nie poradzę, że zazdroszczę;-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, szczęściara z wylosowanej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:-)
    Nooooooo,zajrzalam sobie do Agi-tak NA WSZELKI WYPADEK,nie podejrzewajac absolutnie,ze ja -psianka z DK-moge WYGRAC COKOLWIEK I KIEDYKOLWIEK.Wlasnie otworzylam ust korale do mojego Meza,ze -eeee,tam!tylko sprawdze,ale raczej nie sadze,poniewaz ja z zasady niczego nigdzie nie wygrywam:-)))A tu - zaszla zmiana w scenach mojego widzenia:-)
    Dzieki,AGO,dzieki LOSOWANKO:-) TORBA NIE PRZESTALA SIE PODOBAC:-)
    Juz pisze do Ciebie maila z moim adresem-Torba i magnesiki LADUJA W DANII:-)
    Caluski-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję;) I pozdrawiam autorkę bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulecje dla szczęśliwej Psianki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni ;-)) i dzięki za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Psianko GRATULUJĘ :))

    myślę, że się polubicie z torbą przez Agę uszytą :)) ja się z moją baaaardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i Tobie , i Psiance. Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Psianko jak ja Ci zazdroszczę buuuuuuuuu
    JA już widziałam sie w niej na zakupach.
    W każdym Bądz razie gratuluję i niech Ci służy latami i niech na jej widok każdego skręca z zazdrości

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Zwyciężczyni!
    Pozdrawiam :)
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam całego bloga i jestem tak zapatrzona w to co tworzysz, że aż muszę dodać twój blog do linków na moim. Wszystko co szyjesz jest przepiękne, dobór materiałów genialny i ah, zazdroszczę talentu !
    Pozdrawiam serdecznie,
    Cysia ;]

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zostawiasz po sobie ślad :-)