Special Guests

poniedziałek, 31 października 2011

Prezent prosto z Japonii

Większości z nas pielęgnowana pasja daje masę satysfakcji i radości. Kiedyś może była radą na nudę, obecnie staje się coraz częściej odskocznią od rutyny, tego niesłychanego wszędobylskiego pędu, pozwala na chwilę spowolnić galopujący czas. A jeśli nie spowolnić, to przynajmniej ułatwia nam znaleźć się w tym codziennym 24-godzinnym zawirowaniu, gdy umysł spowalnia, bo koncentruje się na precyzyjnym wykonaniu zadania. Manualnym wykonaniu. No kocham to! I mimo że dobiega do mnie czasami "kup to w sklepie, zapłacisz grosze, zaoszczędzisz czas", to ja wolę spędzić kilka godzin na uszyciu, wykończeniu i dopieszczaniu owego tego.
Są też osoby, które uwielbiają to, że ja tak kocham moją pasję. I niebezpiecznie napędzają ją robiąc mi takie prezenty! BARDZO ZA NIE RAZ JESZCZE DZIĘKUJĘ :-D

Uwielbiane przeze mnie bawełniane tasiemki, pasujące dosłownie do wszystkiego




i tradycyjne, które ożywią każdy projekt









Oczywiście już powstały etui na telefony z wykorzystaniem niektórych, ale w euforii szycia i przekazywania ich dalej zapomniałam zrobić im zdjęcia. Jeśli kolejnego twora znów nie skończę w środku nocy, pstryknę mu zdjęcie z kolorową przyjemnością.

pozdrowienia
aga

22 komentarze:

  1. Witam, widzę, że też masz świra na punkcie tasiemek tak jak ja :) ostatnio dostałam ich mnóstwo! (pełną reklamówkę :) ) ale nie potrafię wykonać takich pięknych rzeczy na maszynie jak Ty :) co powiesz na wymianę, tasiemki za coś z Twojej twórczości? prześlę Ci ich zdjęcia,na maila. Sprawiłabyś mi ogromną radość jeśli zgodzisz się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! W pelni Cie popieram .Tez wole uszyc cos sama niz stac w sklepie i wybrac cos z czego nie jestem w pelni zadowolona.Robisz piekne rzeczy!Ja wrocilam do szycia po 20 latach :-)Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście Nasza pasja jest odskocznią - od dnia codziennego - od rutyny - to nasz świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tasiemki są przepiękne. Ja niestety cierpię od paru miesięcy, moja maszyna umarła a na razie niestety nowa maszyna nie wchodzi w grę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jakże Cię rozumiem...
    piękne tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE SĄ! Ach, jak ja uwielbiam tasiemki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tasiemki są cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech Aguniu...jestem z Tobą...to jak nałóg!!!!
    Ale tak sobie myślę,że kolorowy byłby świat ,gdyby wszyscy nałogowcy,zamiast swoich nałogów,mieli taki jak my Kochana!!!

    A tasiemki....do zakochania!!!!!!!!!!
    Skąd Ty je wytrzasnęłaś...daj kochana jakis namiar,gdzie można takie zamówić...u nas bieda!!!
    Ja oram tylko te ,co przytargałam aż z Poczdamu!!
    Ale takich bawełnianych tam niet!!:(

    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczaki, jakie cudne, też jestem maniaczką tasiemek, szkoda, że i nas tak trudno dostać ładne tasiemki

    zdradź tajemnicę dokładne źródło pochodzenia, a nie lakoniczne - Japonia ;)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Tasiemki są śliczne, zazdroszczę takiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są boskie, ale naj,naj,naj te z trzech pierwszych zdjęć. Cudowne!!! No i z Japonii.... :)

    To prawda, że ci, którzy nie szyją, dziergają itp własnoręcznie nie potrafią zrozumieć, jaką radość daje zrobienie coś samemu, ręczne wykończenie, dopieszczenie. Ja takie osoby poznałam dopiero dzięki internetowi. I jest nas DUŻO!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę :) szczególnie tych bawełnianych

    OdpowiedzUsuń
  14. Tasiemki są prześliczne! gdzie można takie zakupić? ja widziałam w empiku coś w tym stylu ale aż takiego wyboru nie było..

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne;) chyba się za nimi rozejrzę,zainspirowałaś mnie;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ALEŻ TA BRĄZOWA Z NOZYCZKAMI SLICZNA:))))POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam tasiemki- Twoje są cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, jak ja kocham tasiemki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Do you realize there is a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will induce intense feelings of love and instinctual appeal to you deep inside his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and guard you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will drive him to try better than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    Matter of fact, triggering this powerful impulse is so mandatory to having the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him expose his heart and soul for you in a way he's never experienced before and he will see you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń
  20. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    And making money with it is as easy as 1...2...3!

    This is how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    Are you ready?

    The solution is right here

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zostawiasz po sobie ślad :-)